Construïm un Sant Cugat per a tothom: Parlem de feminisme

A la CUP Sant Cugat continuem preparant el nostre programa electoral per a les pròximes eleccions municipals, i ho fem escoltant la veu dels veïns i veïnes de Sant Cugat. La pròxima cita serà el dimarts 24 de gener a partir de les 19h a Cal Temerari.

Després de les trobades sobre habitatge i mobilitat, volem abordar una qüestió clau a la nostra societat, i per extensió a la nostra ciutat, com és la lluita per garantir els drets de les dones i expulsar-ne el patriarcat. Els últims 4 anys hem treballat des de l’ajuntament per apropar-nos a aquest objectiu, i perquè Sant Cugat sigui una ciutat més feminista. Augmentant els recursos per a Igualtat, reforçant el Servei d’Informació i Atenció a la Dona (SIAD) o impulsant una cooperativa de cures, entre altres accions.

Ara que acaba el mandat, és el moment de retre comptes, explicar el què hem fet, però sobretot de decidir què volem fer en el futur. Si vols dir-hi la teva, ara tens l’oportunitat per construir plegats un Sant Cugat per a tothom. T’esperem el 24 de gener a Cal Temerari.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Website Built with WordPress.com.

Up ↑