Les entitats de la Taula de Malalties Neurològiques i Càncer disposaran d’un local al carrer de Borrell, 35, per poder trobar-se i dur a terme les seves teràpies i activitats. Així ho va decidir la ciutadania a la primera edició dels Pressupostos Participatius de Sant Cugat, en què va ser la proposta més votada.
Actualment, aquestes entitats disposen d’espais a la Casa de Cultura però l’objectiu és que puguin disposar d’un local més ampli i a temps complert que els permeti oferir una millor atenció a les persones que pateixen aquestes malalties i a les seves famílies.
Així ho han explicat en roda de premsa la regidora de Ciutadania i Salut, Gemma Aristoy, i el regidor de Participació i Barris, Marco Simarro, que han posat en valor la voluntat de “donar resposta a les necessitats d’aquestes entitats, que sabem que tenen pocs espais per fer les seves activitats”.
Amb aquest objectiu, i després de valorar diverses opcions que es van descartar per manca d’espai o per ser poc cèntriques, l’Ajuntament ha comprat aquest local del carrer de Borrell i l’arranjarà perquè les entitats en puguin fer ús. En total, l’adquisició de l’espai ha costat 200.000 € dels 270.000 € que tenia assignats el projecte.
Més informació: premsa.santcugat.cat
Font: premsa.santcugat.cat
Imatges: CUP Sant Cugat


Deixa un comentari