Recollida de reclamacions al consultori de la Floresta

La CUP Sant Cugat continuem amb la campanya de recollida de reclamacions als centres sanitaris de Sant Cugat. Després de la primera recollida duta a terme al CAP de la Mina, acompanyats de la nostra companya al Parlament de Catalunya, la diputada Laia Estrada, la següent parada és el consultori de la Floresta.

Aquestes accions pretenen visibilitzar les mancances i precarietat que pateixen tant treballadors com usuaris de la sanitat pública catalana, malmesa des de fa temps per les diverses retallades. Una realitat a la qual tampoc escapa casa nostra. El cas de la Floresta, per exemple, és un dels més evidents. Les reivindicacions venen de lluny amb diversos episodis de protesta per episodis com el de fa un any, quan el consultori va estar una setmana sense metges per unes baixes que no es van poder cobrir.

Si recentment heu viscut algun problema al vostre CAP o amb la sanitat pública en general, podeu fer-nos arribar la vostra reclamació el dijous 9 de gener a partir de les 16:30 al consultori de la Floresta, carrer Pearson 36. Entre tots, defensem la sanitat pública!

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Website Built with WordPress.com.

Up ↑