Junts i PSC condemnen Sant Cugat a una gestió privada de l’aigua

Sant Cugat s’encamina cap a una gestió privada de l’aigua després que Junts i PSC hagin aprovat al ple de l’Àrea Metropolitana de Barcelona estudiar la viabilitat d’un contracte de concessió del servei de subministrament a les vuit ciutats amb gestió local, entre les quals es troba Sant Cugat, fet que suposaria que aquest servei el gestionés i prestés una empresa privada.

Junts i PSC apuntalen la pèrdua de control públic sobre un recurs indispensable i cada cop més escàs com és l’aigua, tal com s’ha vist els últims mesos amb la sequera que pateix el país. Amb aquesta decisió no s’està encaminant la ciutat cap a una millor gestió, sinó cap a que l’aigua continuï sent el negoci d’un privat.

Es constata així que quan durant aquests anys aquests partits deien voler “el millor model possible per Sant Cugat” posant sobre la taula un model mixt amb una empresa de participació pública i privada, en realitat el seu objectiu era anar cap a un model privat, confirmant així que a gran escala no hi ha grans diferències entre els models de gestió de juntaires i socialistes.

Finalment, recordem l’informe encarregat per la mateixa AMB segons el qual el model públic seria el més eficient, econòmic i sostenible, conclusions que confirmen els municipis de l’àrea metropolitana amb una gestió pública de l’aigua i on el servei funciona de manera òptima.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Website Built with WordPress.com.

Up ↑