L’Esquerra Independentista fa una crida a la solidaritat amb el País Valencià

L’Esquerra Independentista de Sant Cugat (Arran, Endavant i CUP) mostrem la nostra solidaritat i posem els nostres recursos humans i econòmics al servei de les persones afectades i del conjunt del poble valencià, i valorem la ràpida resposta dels veïns i veïnes de Sant Cugat, organitzats des de moltes bandes per donar el seu suport.

Les organitzacions de l’Esquerra Independentista estem organitzant grups de voluntaris per acudir i treballar en la recuperació de la zona afectada. El cap de setmana ja va sortir un primer grup, i tant aquest cap de setmana com els següents se n’organitzaran més. Així mateix, recordem que Cal Temerari junt amb la Xarxa de Casals i Ateneus està recollint material necessari com productes de neteja i higiene, eines de treball i botes i guants, a més d’aportacions econòmiques. Per a més informació, podeu consultar la pàgina web organitzemlaresposta.cat

Finalment, l’Esquerra Independentista ens sumem a la concentració convocada per aquest dijous a les 19h a la plaça Octavià. Aquest desastre no és només natural, sinó que és principalment polític i, per tant, té uns culpables clars. Assenyalem la nefasta gestió del govern valencià, així com el desmantellament dels serveis públics tan essencials per protegir a la població davant de desastres així, situació davant la qual només queda la solidaritat de classe i l’organització popular.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Website Built with WordPress.com.

Up ↑