L’Esquerra Independentista de Sant Cugat(Arran, CUP i Endavant) celebrem un acte amb motiu de la diada nacional de Catalunya el divendres 8 de setembre a la plaça dels Quatre Cantons.
L’acte començarà a les 19h amb parlaments del regidor de la CUP Sant Cugat Marco Simarro, de l’ex-diputat de la CUP al Congrés Albert Botran i d’Arran Sant Cugat. Un cop acabats els parlaments, donarà pas a les 19:30 al concert i ballada de folk del grup Magari.
Davant l’actual context polític volem aprofitar aquesta diada per refermar la idea que la independència no es negocia ni s’aconseguirà a través de pactes amb l’estat, sinó que s’exerceix a través de l’organització i d’una lluita massiva i popular, fent front a les diverses opressions que pateix el poble treballador català.

Deixa un comentari